четвртак, 30. јул 2009.

Priznanje crva iz jabuke dato u policijskoj stanici Nebeske dveri godine 3031. pre Hrista - E. Kison


Признање црва из јабуке дато у полицијској станици Небеске двери године 3031. пре Христа

Ја, долепотписани, овим изјављујем да сам био у јабуци коју је змија наводно препоручила госпођи Адам.
Апелујем да се јабука која је службено оптужена за највећу катастрофу човечанства ослободи кривице.
У својој функцији црва који не угрожава животну средину боравио сам у наведено време у споменутој јабуци. Уверавам вас да нисам приметио значајније разлике између такозваног плода спознаје и осталих сличних врста воћа које сам пробао за време боравка у рају. Та јабука је несумњиво била као и све друге, можда мало сјајнија, али у сваком случају - плод уобичајеног биолошко-динамичног развоја.
По мом мишљењу, та јабука је послужила највишој инстанци само као алиби да пар нудиста који су скитали рајским вртом може законским путем да отера из њега. Остаје да се констатује да је мени лично продужена дозвола боравка у рају иако сам и ја окусио плод спознаје – E. Kison: Jabuka je svemu kriva

Нема коментара: